úterý 16. dubna 2013

Nejhorší dny mého života...1. díl

                                        Bylo brzo ráno. Vstala jsem, oblékla si bundu a vyrazila do stáje.
                                        Majitelka stáje Brittney už stála u boxu mého hřebce a krmila ho.
                                        ,,Hola, Cathy" odvětila s úsměvem. Snažial jsem se zachovat
                                                                                klidně.
                                          Brittney hřebci blaženě projela hřívu spletenou do copů.
                                          Bella zrovna vylepovala Rozpis na dnešní den.
                                          Četla jsem si ho...Kydat, vyjížďka, seno...Jízda!
                                           Radostí jsem poskočila a Calisto potřepal hlavou.
                                                     
                                             Když jsem práci dodělala, přišlo na jízdu.
                                             Došla jsem pro Calistovu ohlávku a uvázala ho.
                                             Políbila jsem ho na jeho velkou lysinku a  běžela pro sedlo.
                                             Osedlaný je, teď ho ještě nauzdit.
                                             V sedlovně jsem potkala členku Sarah.
                                              Chtěla se mnou prohodit pár slov, jenže já držela chladnou
                                                                                    hlavu,
                                               a s rychlostí větru jsem běžela zpět ke Calistovi.
                                              Krásný osedlaný hřebec se na slunci jen blyštěl!
                                       
                                          Pohladila jsem hřebce po jeho kaštanové srsti a nasedla.
                                          Zastrčila jsem nohu do třmenu, blaženě pohlédla na jeho hřbet...
                                          A jelo se! Hřebce jsem pobídla do pracovního klusu a on se
                                                                                     jemně,
                                          přijemně rozklusal. Jeho nohy se zvedaly, jako ty nejjemnější
                                                                                 střevíce.
                                                 

                                      Když jsem přijela, zavedla jsem ho do boxu. Bella zrovna vylepovala.
                                      Co to je? zeptala jsem se.,, Plakát na závody v Tumbleweed"
                                                             odvětila.
                                      Vnuklo mi to nápad! Co takhle se zůčastnit?!
                                      Okolo šel zrovna Rodrig s Meyanem.
                                      Rodrig se otočil a houkl ,,Nemáš semebenší šanci" a začal se smát.
                                      Naštvalo mne to, ale rozhodně se nehodlám závodu vzdát!
                                            POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ
                                         Myslíte si, že se Cathy závodu zůčastní?                                           




3 komentáře:

  1. myslím že se zůčastní, jelikož je to řpece "super" příběh xD jinak moc pěkně udělané :) a těším se na další díl! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Určite sa zúčastní, aspoň dúfam :D
    Skvelý fotopríbeh, tie koláže sú veľmi vydarené ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké.Ale víš,že je to klisna?

    OdpovědětVymazat

Nepiště sem vulgární a sprosté nadávky.
Pokud se chcete vyjadřovat, tak slušně. Neberu ani ,,zahvězdičkovaná" slova.