pondělí 22. dubna 2013

O Autorce blogu...něco více?:)

Snad každý započívá v tom, kdo je autorem těchto stránek.
Každého asi zajímá, kdo píše ty články a kdo fotí fotky.
Takže...vezmeme to od začátku..:)
                                                             To jsem já :)    (Tu fotku rychle přejeďte!)
                                                Narodila jsem se 12.1.2002 v Praze.
                                                Podle ostatních jsem milá, přátelská a bezkonfliktní.
                                                Mezi mé koníčky patří : Jízda na koni( by the way :D )
                                               Turistika, běh, a pár těch jízdných tras pro kola :)
                                               Miluji koně, králíky, psy a všelijakou tu ,,havěť" (kromě hmyzu...brr!)
                                               Možná vám to přijde trapné...ale chovám šneka :)
                                               Se svým psem skáču přes překážky, chceme chodit na cvičák :)
                                              Mezi mé oblíbené jezdecké disciplíny patří: Drezura a trochu skoky :)
                                               Co více?:) Ptejte se, do komentů :)
                                                             Když Vás nemá kdo fotit :D
                                                              Já tam úplně :D

5 komentářů:

  1. jé já taky miluju drezuru =) a nepřijde mi dovné, že máš šneka, kamarádka je taky chová, ikdyž mě morčítka přijdou na mazlení o cosi lepší =D

    OdpovědětVymazat
  2. máme hodně věcích tak nějak stejně.. ale já sjem o něco hodně víc starší xD ale na tom nezáleží :D Jinak kámoška má taky "šneky" :D

    OdpovědětVymazat
  3. HEJ ! ty si o 2 měsíce starší . To se nedělá :D

    OdpovědětVymazat
  4. No na svoj vek píšeš dosť vyspelo :) aj ja som mala šneka :D

    na akom plemene koňa/ponyho jazdíš? :) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky holky :)
      Ale Wonyss...:DD dead line :D
      Aša- Díky :)))
      west- Díky :))) Já ho nejezdím, ale tohohle kříženečka moc chci! Je hned u nás naproti domu, už ho obsedají, nabídnu jim pomoc( kydat, čistit) a možná :)))

      Vymazat

Nepiště sem vulgární a sprosté nadávky.
Pokud se chcete vyjadřovat, tak slušně. Neberu ani ,,zahvězdičkovaná" slova.